Please use this identifier to cite or link to this item: http://bibdigital.epn.edu.ec/handle/15000/17488
Title: Relación entre las formas de reconocimientos y el desempeño laboral de los empleados de la empresa Sic Contac Center S.A en la ciudad de Quito
Authors: Fray López, Juan Manuel
Keywords: RECURSOS HUMANOS
ESTUDIOS ORGANIZACIONALES
Issue Date: 13-Jul-2017
Publisher: Quito, 2017.
Citation: Fray López, J. M. (2017). Relación entre las formas de reconocimientos y el desempeño laboral de los empleados de la empresa Sic Contac Center S.A en la ciudad de Quito. 68 hojas. Quito : EPN.
Abstract: This research aims to identify the relation between the recognition forms and the job performance of the employees of the company SIC CONTAC CENTER S.A in Quito city. The research tool was a four-part structured survey, which are: the current forms of recognitions, the desired forms of recognition, the job performance, and socio-graphic data; The obtained results, after applying the survey, were analyzed based on descriptive statistics, comparison of means, Pearson's correlations, and the SPSS program version 20. As general results, it was possible to identify the dissatisfaction that exist between the company’s recognition forms and also the job performance levels that employees present, as well as the relation that exists between the recognition forms and the job performance, as main objective.
Description: La presente investigación busca identificar la relación entre las formas de reconocimiento y desempeño laboral de los empleados de la empresa SIC CONTAC CENTER S.A en la ciudad de Quito. La herramienta de investigación fue una encuesta la cual estaba estructurada en cuatro partes que eran las formas de reconocimientos actuales, formas de reconocimiento deseados, desempeño laboral, y datos socio demo-gráficos; los resultados obtenidos luego de la aplicación de la encuesta se los analizó en base a estadísticos descriptivos, comparación de medias, correlaciones de Pearson, y el programa SPSS versión 20. Como resultados generales se logró identificar las insatisfacciones que existen entre las formas de reconocimiento de la empresa y también los niveles de desempeño que presentan los empleados, al igual la relación que existe entre las formas de reconocimiento y el desempeño laboral, como objetivo principal.
URI: http://bibdigital.epn.edu.ec/handle/15000/17488
Type: bachelorThesis
Appears in Collections:Tesis Ingeniería Empresarial (IEMP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CD-7989.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.